środa, 14 listopada 2012

"Każdy początek jest niezręczny..."



.. tak kiedyś wspomniał Novalis. Tak też jest w naszym przypadku.
W dobie XXI wieku,kiedy blogów jest mnóstwo, trudno wybić się i pokazać,
że "to właśnie nasz blog jest wart obejrzenia". Mimo wszystko my
spróbujemy to zrobić, bo przecież bez tego ryzyka nie przekonamy się, czy było warto.

Wczorajszego dnia, spędziłyśmy sześć godzin na chodzeniu po sklepach,
przeglądając ubrania, kosmetyki, biżu i co nieco kupując. Blogi przeglądamy i czytujemy od dawna i po powrocie nagle przyszła myśl "czemu by nie założyć własnego", a skoro interesujemy się modą i różnymi kosmetycznymi nowinkami uznałyśmy, że jest to dobry pomysł.

Ja jestem Alicja i to ja napiszę ten pierwszy, trudny post.
Jestem studentką filologii polskiej (II rok).
Uwielbiam czytać książki, więc pewnie i o tym czasami pojawi się jakiś post
na blogu.
Ale nie samymi książkami żyję, bo jak każda kobieta lubię to co dla nas
bardzo, bardzo ważne, czyli ubrania, chodzenie po sklepach, różnorakie promocje i wszystko co związane z zakupami.

Inga studiuje język angielski na Nauczycielskim Kolegium i aktualnie
ma obsesję na punkcie włosów, a dokładniej na punkcie tego żeby szybko urosły, więc będzie sporo o pielęgnacji.


Jesteśmy aktualnie mieszkankami Torunia, współlokatorkami i przyjaciółkami od 8 lat, lubimy second hand'y (bo nie oszukujmy się, można tam znaleźć bardzo fajne, oryginalne rzeczy), wspólne łażenie po sklepach i dobre filmy.

Postaramy się, żeby nasz blog był bardzo interesujący i chętnie odwiedzany.
Jakiekolwiek pytania, porady, prośby piszcie w komentarzach, bądź wysyłajcie na maila alice1992ingie@gmail.com



Na dobry (mamy nadzieję) początek OOTD :)  
Ingie :




Alice:




Pozdrawiamy serdecznie :)

3 komentarze:

  1. Ja też dopiero zaczynam :) powodzenia dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś te brązowe butki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w zwykłym butiku w Golubiu-Dobrzyniu, trafiłam na okazję bo zapłaciłam tylko 65 zł. Myślałam, żeby Ci napisać gdzie może widziałam podobne, ale nie przychodzi mi nic do głowy oprócz allegro (tam na pewno) i może w Deichamannie jakieś podobne ?:) Pozdrawiam ;)

      Usuń